تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بار دیگر درخشید و این بار در رقابت‌های جام بین قاره‌ای عنوان قهرمانی را ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گزارش فارس به بهانه افتخارآفرینی ساحلی‌بازان ایران
ساحل، شگفتی، قهرمانی و دیگر هیچ!/ آقای رئیس دریاب

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بار دیگر درخشید و این بار در رقابت‌های جام بین قاره‌ای عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و حالا انتظار می‌رود مسئولان به بهترین نحو از آنها تقدیر کنند.

خبرگزاری فارس: ساحل، شگفتی، قهرمانی و دیگر هیچ!/ آقای رئیس دریاب

-------------------------------

، دوم آذرماه برای ورزش ایران یک روز به یادماندنی بود. روزی که سرشار از موفقیت بود. در صبح این روز والیبالیست‌های ایران در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها با یک بازی زیبا و دیدنی مقابل آمریکا با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند و عصر هم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با یک ارائه یک بازی برتر مقابل روسیه به پیروزی 4 بر 3 دست یافت و عنوان قهرمانی جام بین قاره‌ای را از آن خود کرد. در مجموع این روزها در ورزش ایران اتفاقات بسیار خوشایندی رخ می‌دهد و چشم میلیون‌ها ایرانی به افتخارآفرینی ورزشکاران دوخته شده است.

والیبال در سری مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها در ژاپن مقابل قدرت‌های برتر به میدان می‌رود و یکی پس از دیگری آنها را به زانو در می‌آورد و در طرف دیگر ساحلی‌بازان ایران توانستند بر بام جهان قرار بگیرند.

اگر در گذشته به دنبال تیترهای کلیشه‌ای چون «شکست آبرومندانه»، «باخت مقابل ابرقدرت جهان»، «بازنده سربلند» و یا واژه‌هایی چون «چیزی از ارزش‌های ملی‌پوشان کم نمی‌شود» بودیم، اما به جرات امروز مقابل نام ایران پیروزی قرار می‌گیرد و برابر نام‌های بزرگ دنیا تنها کلمه شکست به چشم می‌خورد، البته شاید که نه حتما ایران هم‌اکنون جز همین تیم‌های بزرگ است که هر روز خبرهای بسیار خوب و خوشی از حضور ملی‌پوشان در رقابت‌های مختلف شنیده می‌شود.

برد مقابل تیم‌های قدرتمند دنیا یک غرور و افتخار خاصی به همه ایرانیان می‌دهد و اگر در شهر و کشور دوری بزنیم به راحتی متوجه می‌شویم که در گوشه و کنار همه افراد با تمام مشکلات و مسائل گوشه لب، خنده‌ای به لطف این پیروزی‌ها دارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7