درخشش موی تاکاران شاهین دژی با کسب 3 مدال طلا و 1 مدال نقره
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


درخشش موی تاکاران شاهین دژی با کسب 3 مدال طلا و 1 مدال نقره

 ورزشکاران شاهین دژی به نمایندگی از کشور ایران در مسابقات بین المللی موی تای جام مولانا در کشور ترکیه خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین دژ سرپرست تیم اعزامی گفت : این مسابقات باعنوان جام مولانای در کشور ترکیه برگزار شد که دراین دوره از مسابقات 10 تیم از کشورهای جمهوری آذربایجان، قرقیزستان، الجزایر، جمهوری اسلامی ایران و تیم های منتخب استانهای آنتالیا، مرسین، قونیا، آنکارا، سیواس، زونقولداغ، استانبول و ارزروم و تیم ملی ترکیه حضور داشتند که 4 ورزشکار شاهین دژی به نمایندگی از تیم ایران در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

سرپرست تیم اعزامی از کشورمان افزود : دراین دوره از مسابقات 45 ورزشکار در 12 وزن و در دو بخش مردان و زنان در سالن سرپوشیده استادیوم آتاتورک شهر قونیه با هم رقابت کردند. که آقای مهدی امیرخانی در وزن 71 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلا عنوان فنی ترین ورزشکار و کمربند قهرمانی را به خود اختصاص داد و مصدق کوخه احمدی با شکست در مقابل حریف ترکیه ای خود به مدال نقره بسنده کرد، حجت اسدالهی با شایستگی دومین نشان طلا و سعید سلیمان زاده در سنگین وزن سومین مدال طلای تیم کشورمان را به دست آوردند.

در این مسابقات تیم ترکیه با کسب 5 مدال طلا و 6 کمربند قهرمانی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد وتیم جمهوری اسلامی ایران دوم و جمهوری آذربایجان با یک مدال طلا در جایگاه سوم ایستاد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 597
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 603
بازدید ماه : 715
بازدید کل : 13141058
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7