بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: آنقدر حرف زدیم و در مورد مشکلات موارد را مطرح کردیم که دیگر خ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رای فوتبال پول دارند برای فوتبال ساحلی نه؟!
بلوک‌باشی: چطور دولت برای پرسپولیس و استقلال هزینه می‌کند؟!/ اگر پول ندارید چرا مانده‌اید؟!

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: آنقدر حرف زدیم و در مورد مشکلات موارد را مطرح کردیم که دیگر خسته شدیم.

خبرگزاری فارس: بلوک‌باشی: چطور دولت برای پرسپولیس و استقلال هزینه می‌کند؟!/ اگر پول ندارید چرا مانده‌اید؟!

فرید بلوک باشی ، در مورد رسیدن ایران به فینال رقابت‌های جام بین قاره‌ای اظهار داشت: ما بازی بسیار سختی مقابل روسیه داریم، در جام جهانی مقابل این تیم با اختلاف یک گل شکست خوردیم و در مرحله گروهی توانستیم این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهیم.

وی با اشاره به ناداوری‌های صورت گرفته یادآور شد: ما باید هم با روسیه و هم با تیم داوری رقابت کنیم تا قهرمان شویم اما با این شرایط در میدان می‌جنگیم تا زحمات چند سالی که کشیده‌ایم در رقابت پایانی نمایان شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد اینکه چه انتظاری از مسئولان فدراسیون فوتبال دارد، تصریح کرد: ما دیگر هیچ انتظاری نداریم، 4- 5 سال است که داریم حرف‌های خود را می‌زنیم اما هیچ توجهی صورت نمی‌گیرد. امروز هم در مصاحبه‌ای دیدیم که کفاشیان اعلام کرده که بازیکنان ساحلی زحمت کشیدند اما ما پول نداریم. زمانی که رئیس فدراسیون این حرف را می‌زند دیگر ما چه چیزی باید بگوییم؟!

بلوک‌باشی تأکید کرد: ما در جام جهانی برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کردیم اما پس از آن هیچ خبری نشد حتی به ما زنگ هم نزدند. مسئولان جوگیر می‌شوند و زمانی که تیم نتیجه می‌گیرد یک حرف‌هایی می‌زنند اما به محض اینکه به فرودگاه ایران رسیدیم همه چیز فراموش می‌شود. 2- 3 روز رسانه‌ها به این مسئله می‌پردازند و پس از آن همه چیز فراموش خواهد شد.

وی اظهار داشت: دیگر خسته شده‌ایم از بس مشکلات را اعلام کرده‌ایم . ما برای کشورمان همه کار انجام دادیم از جان مایه گذاشتیم. هم اکنون هم به فکر پاداش نیستیم برای افتخارآفرینی ایران تلاش کردیم. ما در رقابت‌های آسیایی قهرمان شدیم پس از آن8 میلیون پاداش دادند که یک میلیون از این پول هم به عنوان مالیات کسر شد آن وقت برای برد تیم ملی مقابل ازبکستان که آن هم شانسی اتفاق می‌افتد 20 میلیون در نظر می‌گیرند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی تصریح کرد: اگر فدراسیون فوتبال پول ندارد، وزارت ورزش کمک کند. اگر وزارتخانه پول ندارد دولت کمک کند. چگونه است که دولت برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس میلیونی هزینه می‌کند. حاضر می‌شوند برای به خدمت گرفتن خلعتبری 3 میلیارد پول بدهند آن وقت ما در جام بین قاره‌ای تا فینال صعود می‌کنیم و می‌گویند پول نداریم. اگر پول ندارید پس چرا ایستاده‌اید خب بروید، جای ماندن نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 13140617
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7