مسابقات بين المللي موي تاي جام مولانا/درخشش ورزشكاران آذربايجان غربي در تركيه مسابقات بين المللي م
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


مسابقات بين المللي موي تاي جام مولانا/درخشش ورزشكاران آذربايجان غربي در تركيه

مسابقات بين المللي موي تاي جام مولانا/درخشش ورزشكاران آذربايجان غربي در تركيه

 نخستين دوره مسابقات بين المللي موي تاي جام مولانا با نائب قهرماني تيم آذربايجان غربي از كشورمان به پايان رسيد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي تيم موي تاي آذربايجان غربي كه به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران در قالب تيمي 5 نفره بنا به دعوت فدراسيون موي تاي جمهوري تركيه به استان قونيه اين كشور سفر كرده بود، توانست در نخستين دوره تورنمنت بين المللي موي تاي جام مولانا پس از تيم ميزبان عنوان نائب قهرماني اين مسابقات را بدست آورد.
در نخستين دوره اين مسابقات كه با شركت 10 تيم از كشورهاي: جمهوري آذربايجان، قرقيزستان، الجزاير، جمهوري اسلامي ايران و تيم هاي منتخب استانهاي: آنتاليا، مرسين، قونيا، آنكارا،سيواس، زونقول داغ، استانبول و ارزروم و نيز تيم ملي تركيه شنبه شب با شركت 45 ورزشكار در 12 وزن و در دو بخش مردان و زنان در سالن سرپوشيده يكصدمين سالگرد استاديوم آتاتورك شهر قونيه برگزار گرديد، تيم آذربايجان غربي متشكل از 4 ورزشكار شاهين دژي ، مهدي اميرخاني در وزن 71 كيلوگرم، مصدق كوخا احمدي در وزن 75 كيلوگرم، حجت اسدالهي در وزن 81 كيلوگرم و سعيد سليمان زاده در وزن 91+ كيلوگرم و هاشم محمد زاده بعنوان سرپرست با كسب 3 مدال طلا و يك نقره به مقام نائب قهرماني رسيد.
در اين مسابقات مهدي اميرخاني در وزن خود ضمن كسب مدال طلا عنوان فني ترين ورزشكار و كمربند قهرماني را به خود اختصاص داد. همچنين مصدق كوخا احمدي در مقابل حريف تركيه اي خود فقط به مدال نقره بسنده كرد، حجت اسدالهي با شايستگي دومين و سعيد سليمان زاده در سنگين وزن سومين مدال طلاي تيم كشورمان را بدست آورد تا هر 4 ورزشكار اعزامي استان موفق به كسب مدالهاي ارزشمندي شوند.
نكته قابل توجه در اين مسابقات پخش نوحه هاي سوگ حضرت ابالفضل العباس(ع) در هنگام معرفي ورزشكاران كشورمان بود كه بدليل همزماني با ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني توسط تيم آذربايجان غربي جلوه زيبايي به سالن برگزاري مسابقات داده بود و ورزشكاران كشورمان به مدد الهي و توسل بر ائمه اطهار عليهم السلام علي الخصوص قمر منير بني هاشم و حضرت اباعبدا...الحسين(ع) به اين موفقيت دست يافتند.
شايان ذكر است در اين مسابقات تيم تركيه با كسب 5 مدال طلا و 6 كمربند قهرماني عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد و جمهوري آذربايجان با يك مدال طلا در جايگاه سوم ايستاد.
اين مسابقات به همت فدراسيون موي تاي تركيه و با هماهنگي دو پيشكسوت و قهرمان اسبق موي تاي اين كشور مصطفي دينچر و اسماعيل كوكسال روزشنبه 25 آبان ماه در قونيه برگزار شد.
گفتني است قونيه يكي از استانهاي تركيه است كه آرامگاه مولانا شاعر فارسي زبان سده هفتم در آنجا مي باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 508
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 508
بازدید ماه : 614
بازدید کل : 13140957
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7