سایت فاکس اسپورت در گزارشی از سفر بلاتر به ایران نوشت که رییس فیفا از میزبانی ایران در جام ملت‌های آ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

اکس اسپورت:
بلاتر از میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حمایت کرد

سایت فاکس اسپورت در گزارشی از سفر بلاتر به ایران نوشت که رییس فیفا از میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا حمایت کرده است.

خبرگزاری فارس: بلاتر از میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حمایت کرد

،‌ سپ بلاتر که بامداد روز گذشته به همراه هیئتی به ایران سفر کرده است از میزبانی کشورمان برای جام ملت‌های آسیا در سال 2019 حمایت کرد.

سایت فاکس اسپورت با اشاره به دیدار حسن روحانی و بلاتر نوشت: ایران در سال‌های 1968، 1972 و 1976 موفق شده سه بار پیاپی عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد. ایرانی‌ها در 1968 و 1976 میزبان این رقابت‌ها بوده‌اند. اکنون برای جام ملت‌های آسیا در سال 2019، ایران باید با هشت کشوری که برای میزبانی درخواست داده‌اند رقابت کند. کشورهایی مانند بحرین، چین، کویت، عمان، عربستان سعودی، تایلند و امارات برای میزبانی درخواست داده‌‌اند و ایران هم در کنار آنها برای به دست آوردن میزبانی می‌جنگد.

جام ملت‌های آسیا در سال 2015 در کشور استرالیا برگزار می‌شود که ایران در حال انجام دیدارهای مقدماتی برای حضور در این تورنمنت است.

تیم ملی فوتبال ایران به همراه کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی این تیم موفق شده به رقابت‌های جام جهانی راه یافته است. سپ بلاتر در سفر 36 ساعته‌ای که به ایران داشته در این مورد گفت:‌ خیلی خوشحالم که موفق شدم به ایران بیایم.

قرار بود سال گذشته این سفر را انجام دهم اما به دلایلی به تعویق افتاد. تصور می‌کنم زمان خوبی برای حضور در ایران بود. تغییراتی در این کشور رخ داده است. خوشحالم که با رییس جمهور روحانی دیدار کردم و با او در مورد آینده این کشور و آینده فوتبال صحبت کردم.

حسن روحانی، رییس جمهور ایران در دیداری که با بلاتر داشت از او خواست تا از میزبانی کشورمان برای سال 2019 حمایت کند. روحانی فوتبال را ورزشی خواند که می‌‌تواند روابط بین کشورها را بهبود ببخشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 836
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 836
بازدید ماه : 948
بازدید کل : 13141291
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7