استقبال ازقهرمانان فستيوال هنرهاي رزمي جهان در كيش
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپی خبر

 


 



www.ostan-ag.gov.ir

استقبال ازمدال آوران شاهین دژی فستیوال هنرهای رزمی کیش

استقبال ازمدال آوران شاهین دژی فستیوال هنرهای رزمی کیش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین دژ: 2سعید سلیمانزاده وحجت اسدالهی 2 ورزشکارشاهین دژی اعزامی به فستیوال هنرهای رزمی در کیش، ظهر یکشنبه و پس از کسب 2 مدال  در محل مجموعه ورزشی شهید عبادی مورد استقبال جمعی از مسئولان ورزشی شهرستان و ورزشکاران قرار گرفتند.

رئیس هیئت ورزش‌‎های رزمی شهرستان شاهین دژ در حاشیه استقبال از مدال‌آوران شاهین دژی فستیوال هنرهای رزمی گفت: فستیوال هنرهای رزمی به مدت چهار روز در جزیره کیش برگزار شد که در این دوره از مسابقات در حدود 1200 ورزشکار باهم به رقابت پرداختند که از شهرستان شاهین دژ نیز 2 ورزشکار در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفتند و حاصل آن کسب 2 مدال طلاو برنز بود.
صمد حسینی با بیان اینکه در فستیوال هنرهای رزمی کیش، تیم شاهین دژ در قالب 2 ورزشکار مرد  حضور یافته بود افزود: در این رقابت‎ها سعید سلیمانزاده در رشته پاهویت به مدال ارزشمند طلا دست یافت، حجت اسدالهی  نیزدرهمان رشته  با قرار گرفتن بر سکوی دوم به نشان نقره رسید. 
 
حسینی در خصوص نتایج ورزشکاران شاهین دژ  افزود عملکرد ورزشکاران در این فستیوال با توجه به تعداد نفرات اعزامی بسیار خوب بود، چرا که حاصل آن کسب 2 مدال طلا ونقره  بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 335
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 441
بازدید کل : 13140784
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7