رییس فدراسیون جهانی فوتبال در تهران بلاتر: خوشحالم در ایران حضور دارم بامداد امروز رییس فدراسیون جه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رییس فدراسیون جهانی فوتبال در تهران
بلاتر: خوشحالم در ایران حضور دارم
بامداد امروز رییس فدراسیون جهانی فوتبال –فیفا برای حضور در دومین کنگره بین المللی علم و فوتبال وارد ایران شد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، بامداد امروز چهارشنبه پانزدهم آبان ماه جوزف سپ بلاتر در حالی وارد ایران شد که علی کفاشیان-رییس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی-دبیرکل ، علی دایی ، مهدی مهدوی کیا ، جواد نکونام و همچنین ماجد-رییس توسعه منطقه ای فوتبال آسیا و دیوید بورخا- رییس توسعه فوتبال آسیا برای استقبال از رییس فیفا در فرودگاه حاضر بودند.

هواپیمای بلاتر 4:50 بامداد وارد ایران شد و مراسم استقبال در پاویون دولت فرودگاه مهر آباد انجام شد و طی آن بلاتر گفت و گوی کوتاهی با کفاشیان ، محمدنبی ، دایی ، مهدوی کیا و نکونام انجام داد.

در ابتداعلی کفاشیان اقدام به معرفی هیات ایرانی کرد و بلاتر گفت که همه حاضران را می شناسم. پس از آن رییس فدراسیون جهانی فوتبال به کفاشیان گفت: خوشحالم پس از دو سال که قول داده بودم سرانجام اینجا حضور دارم و این دومین حضورم در ایران است.

بلاتر حضور تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل را بار دیگر به کفاشیان و محمدنبی تبریک گفت و هچنین عملکرد تیم ملی نوجوانان را مورد ستایش قرار داد و دلیل عدم صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی نوجوانان U17 امارات را انسجام زیاد تیم نیجریه دانست.

بلاتر از علی دایی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال و روند آماده سازیش برای جام جهانی سوال کرد که علی دایی گفت شرایط بد نیست اما تیم برای حضور قدرتمند نیاز به کار بیشتری دارد.

برنامه امروز رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار با رییس جمهور ، حضور در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین المللی همایش علم و فوتبال و حضور در ضیافت شام فدراسیون فوتبال خواهد بود.

شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم امروز ساعت 12 ظهر وارد تهران خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 13140537
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7