فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
14 / 8 / 1392برچسب:, :: 11:6 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

آذربایجان غربی پیشتاز لیگ برتر هاکی بانوان کشور

آذربایجان غربی پیشتاز لیگ برتر هاکی بانوان کشور

 در پایان دومین روز از برگزاری مسابقات گروه دوم لیگ برتر هاکی سالنی بانوان کشور که در نقده پیگیری می شود، تیم آذربایجان غربی پیشتاز است و در صدر جدول این گروه قرار دارد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، در این رقابت ها تیم های لرستان، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان و گلستان حضور دارند و تیم گیلان از حضور در این مسابقات انصراف داده است.
وی اظهار کرد: در دومین روز این مسابقات چهار دیدار برگزار شد که بر همین اساس در نخستین بازی ، آذربایجان غربی با 13 گل قزوین را شکست داد و لرستان با چهار گل از سد زنجان گذشت .
در دیدارهای بعدی نیز آذربایجان غربی با نتیجه 6 بر 1 گلستان را مغلوب کرد و زنجان با هشت گل قزوین را از پیش رو برداشت.
تیم آذربایجان غربی هم اکنون با احتساب امتیازهای دور رفت با 20 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های لرستان و زنجان نیز در رده های دوم و سوم قرار دارند .
این مسابقات به مدت سه روز ادامه دارد و دو تیم برتر این گروه به همراه دو تیم برتر گروه بعدی به صورت ضربدری برای تعیین تیم های اول تا چهارم کشور به مصاف هم می روند.
این رقابتها فردا سه شنبه با برگزاری دو بازی مابین تیم های آذربایجان غربی و لرستان و قزوین برابر گلستان به پایان خواهد رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 316
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 316
بازدید ماه : 422
بازدید کل : 13140765
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7