رئیس فدراسیون کاراته گفت: در انتخاب کادرفنی بانوان هیچ گونه دخالتی نداریم و تصمیم گیرنده نهایی در ای
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

عملکرد بانوان نایب‌رئیس از نگاه رئیس فدراسیون - کاراته
سمندر: دخالتی در انتخاب کادرفنی بانوان نداریم/فدراسیون تعامل خوبی با امینی دارد

رئیس فدراسیون کاراته گفت: در انتخاب کادرفنی بانوان هیچ گونه دخالتی نداریم و تصمیم گیرنده نهایی در این زمینه، اشرف امینی است.

خبرگزاری فارس: سمندر: دخالتی در انتخاب کادرفنی بانوان نداریم/فدراسیون تعامل خوبی با امینی دارد

ب، اشرف امینی نایب رئیس بانوان کاراته از دوران ریاست محمد صادق فرجی مسئولیت نایب رئیسی بانوان کاراته را برعهده داشته و در حال حاضر نیز همچنان با حضور علیرضا سمندر به عنوان رئیس فدراسیون کاراته به فعالیت خود ادامه می‌دهد. 

سمندر معتقد است تعامل خوبی بین وی و اشرف امینی در امور کاراته بانوان وجود دارد. 

علیرضا سمندر ، در مورد عملکرد اشرف امینی، نایب رئیس فدراسیون کاراته، اظهار داشت: مدیریت امینی را با توجه به شناختی که در طول این سال‌ها از او داشتم قبول دارم. خوشبختانه تعامل خوبی بین بنده و نایب رئیس بانوان وجود دارد و در واقع این طور می‌توانم اظهار کنم که وی در این مدتی که با فدراسیون همکاری داشته و دارد پیش از اینکه کاری را انجام دهد با من و دبیر فدراسیون مشورت می‌کند. در واقع این طور نبوده که در این مدت کاری بدون هماهنگی انجام شده باشد. خوشبختانه محسن آشوری را به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کرده‌ام و با هماهنگی‌ای که با امینی دارد کارها به خوبی پیش می‌رود.

سمندر در پاسخ به این سؤال که آیا از انتخاب کادرفنی تیم ملی توسط نایب رئیس بانوان رضایت دارید، گفت: خدا را شاکریم که بانوان کاراته‌کا در طول این مدتی که به مسابقات اعزام شده‌اند نتایج قابل قبولی را کسب کرده‌اند. البته ما در این مدت به آنها بیشتر بها دادیم تا رشد کنند. عملکرد کادرفنی نیز تا این لحظه برای ما مورد قبول بوده و امیدوارم که پس از این نیز به موفقیت‌های بزرگتری برسند.

رئیس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سؤال که آیا در انتخاب کادر فنی شما نیز دخالتی دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: ‌امینی برای انتخاب کادرفنی بانوان خودش تصمیم می‌گیرد و در نهایت با ما مشورت می‌کند، اما در کل تصمیم‌ گیرنده نهایی در حوزه بانوان، امینی است. در واقع اینطور نیست که ما بخواهیم در مورد انتخاب مربیان تیم ملی بانوان دخالت کنیم. خوشبختانه هماهنگی خوبی بین ما و او وجود دارد و مشکلی در این زمینه نداریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 13140595
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7