نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: بعد از مسابقات آسیایی چین در مورد ادامه همکاری با کادر‌فنی نوجوانان و ج
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

کلیف کادرفنی نوجوانان و جوانان بعد از مسابقات چین مشخص می‌شود
میراسماعیلی: در مسابقات جودوی پیشکسوتان جهان شرکت نخواهم کرد

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: بعد از مسابقات آسیایی چین در مورد ادامه همکاری با کادر‌فنی نوجوانان و جوانان تصمیم خواهیم گرفت.

خبرگزاری فارس: میراسماعیلی: در مسابقات جودوی پیشکسوتان جهان شرکت نخواهم کرد
  •  
  •  

آرش میراسماعیلی  در مورد اعزام تیم نوجوانان و جوانان به مسابقات آسیایی چین اظهار داشت: رقابت‌های جودوی آسیایی نوجوانان و جوانان قرار است بیستم آذرماه به میزبانی چین برگزار شود. این رقابت‌ها همزمان با هم برگزار خواهد شد. ابتدا مسابقات در بخش مردان و بانوان و روز‌های دوم و سوم رقابت‌ها در رده نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی افزود: اردوی نوجوانان و جوانان از این هفته شروع کرده‌ایم و در کنار آنها اردوهای بزرگسالان نیز برگزار می‌شود. البته دلیل برگزاری اردوی بزرگسالان در کنار نوجوانان و جوانان ایجاد انگیزه است تا جوانترها برای حضور در رقابت‌های آسیایی با بهترین شرایط وارد تاتامی شوند.

نایب رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: بزرگسالان سی‌ام آبان و یکم آذرماه باید در مسابقات گرند پری ابوظبی شرکت کنند و تصمیم داریم سه روز بعد از آن در اردوی مشترکی که همه تیم‌ها حضور خواهند داشت شرکت کنیم. تلاشمان این است که با نفرات اصلی راهی این رقابت‌ها شویم.

وی در مورد اعزام بانوان به مسابقات آسیایی چین، گفت: مسابقات قهرمانی کشور در نوجوانان و جوانان مدتی پیش در همدان برگزار شد و نفرات اول و دوم را به اردوها دعوت کردیم و از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده‌اند. اردوها به این صورت است که نفرات در دو گروه 8 نفره تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. احتمالا تیم جودوی بانوان با ترکیب کامل به مسابقات اعزام نشود. البته برای اعزام به مسابقات آسیایی نفرات با تشخیص کادر فنی اعزام خواهند شد.

وی در مورد جلسه کمیته فنی که چند روز گذشته در فدراسیون برگزار شد، گفت: چند روز گذشته جلسه کمیته فنی برگزار شد و در پایان به این نتیجه رسیدیم که عملکرد کادر فنی تیم نوجوانان و جوانان را بعد از مسابقات آسیایی چین ارزیابی کنیم و اگر قابل قبول بود با آنها همکاری خواهیم داشت در غیر این صورت فرصت را به مربیان دیگر خواهیم داد. 

میراسماعیلی در پاسخ به این سؤال که آیا در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان وارد تاتامی می‌شوی یا خیر، گفت: یک دوره مسابقات پیشکسوتان جهان قرار است سوم و چهارم آذرماه در ابوظبی برگزار شود. اگر هفته آینده شورای برون‌مرزی با اعزام پیشکسوتان به این رقابت‌ها موافقت کند هر کسی که تمایل دارد در این رقابت‌ها حضور داشته باشد می‌تواند با هزینه شخصی به مسابقات اعزام شود، اما بنده به هیچ عنوان تصمیمی برای حضور در این رقابت‌ها ندارم، چرا که من مسابقاتم را در گذشته انجام داده‌ام و دیگر فکر نمی‌کنم نیازی به حضورم در این رقابت‌ها باشد. البته قرار است یک دوره مسابقات قهرمانی آزاد در رده‌های سنی مختلف طی ماه آینده در تهران برگزار شود که پیشکسوتان می‌توانند در این رقابت‌ها نیز شرکت کنند.

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو در مورد حضور جودو‌کاران برای کسب امتیاز رنکینگ جهانی گفت: از اردیبهشت ماه سال آینده جودو‌کاران در هر رقابتی که جز رنکینگ فدراسیون جهانی محسوب می‌شود باید برای کسب امتیاز وارد تاتامی شوند. ما قرار است تمام نفراتی که شانس حضور در المپیک دارند را در رقابت‌هایی که کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود اعزام کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 13140573
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7