مدیرفنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: امروز (چهارشنبه) به صورت رسمی مدارک خود را برای حضور در انتخابات فد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

هادی ساعی در گفت‌وگو با فارس:
رسما در انتخابات تکواندو ثبت‌نام کردم/ کریمی یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی است

مدیرفنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: امروز (چهارشنبه) به صورت رسمی مدارک خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو به دبیرخانه ارائه کردم.

خبرگزاری فارس: رسما در انتخابات تکواندو ثبت‌نام کردم/ کریمی یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی است
  •  
  •  

، زمان مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو در حالی امروز ساعت 16 به پایان می‌رسد که تا به این لحظه شش نفر مدارک خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو به دبیر خانه فدراسیون ارائه کرده‌اند، هادی ساعی دارنده چندین مدال المپیک و جهان نیز امروز به صورت رسمی در انتخابات ثبت نام کرد.

هادی ساعی ، پس از ثبت‌نام رسمی در انتخابات فدراسیون تکواندو، گفت: امروز به صورت رسمی مدارک خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو به دبیرخانه ارائه کردم.

قهرمان المپیک و جهان در مورد نتایج کسب شده تیم ملی در مسابقات کامبت گیمز روسیه گفت: مسابقات کامبت گیمز یا همان المپیک هنرهای رزمی رقابت‌هایی است که هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود و در این رقابت‌ها 8 تیم برتر دنیا را به مسابقات دعوت می‌کنند. خوشبختانه تکواندوکاران ما با ترکیبی کاملا جوان و باتجربه به این رقابت‌ها اعزام شدند هر چند که تیم اصلی ما به مسابقات اعزام نشده بود اما در پایان نتایج واقعا قابل قبولی را کسب کردند.

وی افزود: یکی از دلایلی که تیم اصلی به مسابقات کامبت گیمز اعزام نشده بود، این بود که برخی از نفراتی که در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور داشتند پس از بازگشت از اردوی کشورهای اسلامی تمرین می‌کردند و به همین دلیل آنها در مسابقات هنرهای رزمی حضور نداشتند. به هر حال خوشحالم از اینکه عنوان قهرمانی این مسابقات به تکواندوی ایران رسید.

عضو کمیته تیم‌های ملی تکواندو در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو به همراه تیم ملی پومسه راهی اندونزی شده و منتظریم پس از بازگشت جلسه‌ای برگزار شود تا تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود.

ساعی در پایان اظهار داشت: ما مربیان زیادی را داریم که توانایی هدایت تیم ملی را دارند و به هر حال افرادی مثل مرتضی کریمی که سابقه خوبی هم دارند از گزینه‌های اصلی ما برای هدایت تیم ملی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 295
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 413
بازدید کل : 13140756
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7