سنتر ملی‌پوش بسکتبال گفت: خیلی‌ها می‌گفتند و می‌گویند کاردوست در لیگ کویت افت خواهد کرد، اما این موض
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

کاردوست در گفت‌وگو با فارس:
می‌‌گویند در کویت افت می‌کنم اما خودم را نشان می‌دهم/ به بی‌توجهی‌ها عادت کرده‌ایم

سنتر ملی‌پوش بسکتبال گفت: خیلی‌ها می‌گفتند و می‌گویند کاردوست در لیگ کویت افت خواهد کرد، اما این موضوع را قبول ندارم و خودم را نشان خواهم داد.

خبرگزاری فارس: می‌‌گویند در کویت افت می‌کنم اما خودم را نشان می‌دهم/ به بی‌توجهی‌ها عادت کرده‌ایم

اصغر کاردوست ، در مورد شرایطش در کویت اظهار داشت: امسال دومین سال است که در لیگ کشورهای عربی حضور دارم. فصل گذشته در «شانفیل» لبنان که از تیم‌های برتر آسیا است حضور داشتم و در کنار بازیکنان خوبی مانند «فادی الخطیب» تجربه خوبی خوبی کسب کردم.

وی ادامه داد: در کویت هم در تیمی که حضور دارم مربی‌اش فصل گذشته الکویت را قهرمان لیگ این کشور کرد. با بودن سلمان رمضان مربی ایرانی - بحرینی مشکلی برای حضور در این تیم ندارم و به خوبی شرایطم را درک می‌کند.

سنتر ملی پوش بسکتبال با اشاره به اینکه خیلی ها می‌گفتند و می‌گویند کاردوست در لیگ کویت ضعیف خواهد شد، تاکید کرد: من به این صحبت‌ها توجهی ندارم و شرایطم را بهتر از هرشخص دیگری می‌دانم. همه چیز بستگی به خودم دارد. من اینجا آمده‌ام که خودم را نشان دهم. می خواهم یکی از بهترین بازیکنان تیمم و لیگ کویت باشم.

کاردوست در مورد نبودش در لیگ ایران و شرایط فصل جدید عنوان کرد: در این فصل فرصت خوبی برای جوانان فراهم شده است و به نظر من هر تیمی که بتواند خوب سرمایه گذاری کند می تواند نتیجه بگیرد. جوانان هم باید از فرصتی که برای آنها پیش می‌آید استفاده کنند.

وی که همراه تیم ملی بسکتبال در جام ملت‌های آسیا قهرمان شد، در مورد بی توجهی به بسکتبال عنوان کرد: ما به این وضعیت عادت کرده‌ایم. چیزی که ما را بیشتر آزار می‌دهد قول‌هایی که داده شده و به آن عمل نشده است. خیلی از مسئولان ورزش حرف‌هایی زدند که هیچ کدام از آنها عملی نشد.

بازیکن الکاظمیه کویت گفت: صمد نیکخواه و حامد حدادی و بازیکنان دیگر هرچه بگویند حق دارند. بسکتبال اولین ورزش توپی بود که به المپیک راه یافت و دو بار هم سهمیه جام جهانی را کسب کرد، اما انگار نه انگار.

به گزارش فارس، اصغر کاردوست بسکتبالیست 212 سانتی متری در این فصل در تیم الکاظمیه کویت بازی خواهد ک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 13140531
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7