نایب قهرمان ایرانی دسته فوق سنگین رقابت‌های جهانی لهستان که با مهار وزنه 255 کیلویی سنگین‌ترین وزنه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

وزنه‌برداری قهرمانی جهان - لهستان
بهادر مولایی سومین وزنه بردار برتر جهان لقب گرفت/ هوی لیائو بهترین شد

نایب قهرمان ایرانی دسته فوق سنگین رقابت‌های جهانی لهستان که با مهار وزنه 255 کیلویی سنگین‌ترین وزنه این رقابت‌ها را بالای سر برد، از سوی کمیته برگزاری فدراسیون جهانی به عنوان سومین وزنه‌بردار برتر رقابت‌های جهانی 2013 انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: بهادر مولایی سومین وزنه بردار برتر جهان لقب گرفت/ هوی لیائو بهترین شد

، بهادر مولایی هرچند در آخرین لحظه از رسیدن به مدال طلای مجموع دسته فوق سنگین بازماند، اما با 466.76 امتیاز بالاتر روسلان آلبگوف روس در رده سوم برترین وزنه برداران رقابت‌های جهانی 2013 ایستاد و البگوف با 466.55 امتیاز چهارم شد.

در این رده بندی هوی لیائو از چین که رکورد جهانی دسته 69 کیلوگرم را شکست با 483.76 امتیاز لقب بهترین وزنه بردار جهان را از آن خود کرد و دیگر نماینده چینی ها ژیائوجون لیو که در دسته 77 کیلوگرم رکوردشکنی کرده بود با 480.66 امتیاز دوم شد.

در رده بندی بهترین وزنه برداران رقابت‌های جهانی لهستان علاوه بر بهادر مولایی که سوم شد، رسول تقیان در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفت و جابر بهروزی بیست و هشتم شد تا ایران در میان 40 وزنه بردار برتر رقابت‌ها سه نماینده داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 479
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 479
بازدید ماه : 585
بازدید کل : 13140928
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7