سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیروهای مسلح گفت: انتظار حضور قهرمانان جهان و المپیک در این دوره از رقابت‌
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مزد زحماتمان را با کسب 7 مدال رنگارنگ گرفتیم
دل‌انگیز: انتظار حضور قهرمانان المپیک و جهان را نداشتیم/ بهترین‌های دنیا هم آمده بودند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیروهای مسلح گفت: انتظار حضور قهرمانان جهان و المپیک در این دوره از رقابت‌ها را نداشتیم و حضور آنها باعث شد تا سطح فنی رقابت‌ها بالا برود.

خبرگزاری فارس: دل‌انگیز: انتظار حضور قهرمانان المپیک و جهان را نداشتیم/ بهترین‌های دنیا هم آمده بودند

روح‌الله دل‌انگیز ، در مورد برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی نظامیان جهان(سیزم) که به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد، اظهار داشت: با حضور کشتی‌گیران مطرح دنیا که در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود. البته ما اصلا انتظار نداشتیم که در این مسابقات قهرمانان جهان و المپیکی حضور داشته باشند، اما شاهد بودیم که بهترین‌های دنیا هم در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: به عنوان مثال در وزن 55 کیلوگرم نماینده کره شمالی که در مسابقات جهانی مجارستان در ماه گذشته مدال طلا کسب کرده بود حضور داشت. در وزن 60 کیلوگرم ارمنستان با قهرمان جوانان جهان حضور پیدا کرده بود، اوکراین با نماینده 66 کیلوگرم که قهرمان ارتش‌های جهان شده بود حضور داشت، لهستان با نماینده 82 کیلوگرم که مدال برنز المپیک لندن را به دست آورده بود حضور داشت. اوکراینی‌ها با نماینده 120 کیلوگرم که قهرمان جهان شده بود و مقابل بشیر باباجان‌زاده شکست خورده بود در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند.

دل‌انگیز خاطرنشان کرد: برای حضور کشتی‌گیران در این دوره از رقابت‌ها سه ماه اردوی مداوم برگزار کردیم که خوشبختانه در پایان این رقابت‌ها کشتی فرنگی تیم ملی نیروهای مسلح با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز بعد از چند سال توانست بر سکوی اول جهان قرار بگیرد و ما مزد زحماتمان را کسب کردیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح،‌ مدیر تربیت‌بدنی نیروهای مسلح، سردار باران چشمه و سردار حکیم جوادی، رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح تشکر می‌کنم که شرایط خوبی را برای برگزاری این رقابت‌ها مهیا کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 13140507
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7