کاوه موسوی: فدراسیون می بایست روی ملی‌پوشان شانس مدال بازیهای آسیایی ، سرمایه‌گذاری کند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


کاوه موسوی: فدراسیون می بایست روی ملی‌پوشان شانس مدال بازیهای آسیایی ، سرمایه‌گذاری کند

کاوه موسوی: فدراسیون می بایست روی ملی‌پوشان شانس مدال بازیهای آسیایی ، سرمایه‌گذاری کند

 پرتابگر المپیکی چکش ایران می گوید امسال بیشترین آسیب دیدگی دوران ورزشی خود را داشته به همین دلیل نتوانسته است در مسابقات اخیر بین المللی آنطور که باید ظاهر شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، کاوه موسوی نائب قهرمان پرتاب چکش آسیا اظهار کرد: لیگ امسال خیلی خوب بود و دو تیم قوی داشتیم اما خوشحال می شدم که تیم پیکان اول شود چون باعث می شد که انگیزه ای باشد تا سال آینده هم این باشگاه تیم بدهد و ورزشکاران ملی همچون سال های گذشته صاحب باشگاه باشند.
وی درادامه گفت: زمان برگزاری مرحله آخر لیگ خیلی خوب نبود چون آب و هوای سرد برای دوومیدانی کاران زیاد مناسب نیست، ای کاش یک ماه زودتر این رقابت ها برگزار می شد چون در حال حاضر زمان استراحت است و یک ماه بعد هم ورزشکاران باید برنامه های بدنسازی خود را انجام دهند.
پرتابگر المپیکی چکش ایران درباره این که چرا در مسابقات پونه هند و کشورهای اسلامی در حد انتظار ظاهر نشد؟ گفت: البته قبل از مسابقات یک آسیب دیدگی داشتم که این موضوع باعث شد در هند نتوانم آنطور که باید نتیجه بگیرم. البته وضعیتم در لیگ بهتر شد و قبل از مسابقات کشورهای اسلامی هم وضعیت خوبی داشتم اما امسال تنها سالی بود که بیشترین آسیب دیدگی را در دوران ورزشی ام داشتم.
موسوی خاطرنشان کرد: متاسفانه قبل از مسابقات کشورهای اسلامی دست چپ من از ناحیه شانه آسیب دید، به همین دلیل نتوانستم در حد توان ظاهر شوم و حتی اگر رکوردی که در لیگ زده بودم را در این مسابقات تکرار می کردم می توانستم عنوان سومی را به دست آورم.
وی در پاسخ به این که اگر آسیب دیده بودید چرا به این مسابقات رفتید؟ گفت: کسی نبود که بخواهد به جای من در این رشته شرکت کند و من هم این مسوولیت را قبول کردم. حتی فدراسیون پزشکی عنوان کرده بود که اگر بخواهید می توانیم نامه ای بنویسیم که به خاطر آسیب دیدگی در این رقابت ها شرکت نکنید اما حضور من در این مسابقات خود یک تجربه دیگر در عرصه بین الملی است و نمی خواستم این فرصت را از دست دهم و یا پاسخگوی صحبت های غیر کارشناسی باشم.
ملی پوش پرتاب چکش ایران افزود: از زمان آسیب دیدگی ام تا مسابقات کشورهای اسلامی حدود 10 روز فاصله بود که فکر می کردم می توانم در این مدت آسیب دیدگی ام را برطرف کنم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و زمانی که به ایران آمدم وضعیتم کمی بهتر شد.
موسوی در پاسخ به این که فکر می کنید چه زمانی به شرایط ایده آل بازگردید ؟ گفت: نمی دانم شما شرایط ایده آل را چه تعریف می کنید اما این شرایط تنها از طریق فدراسیون می تواند فراهم شود و ورزشکار سرباز فدراسیون است و هر برنامه ای که فدراسیون بگوید ما موظف هستیم که اجرا کنیم.
وی ادامه داد: فدراسیون می بایست برای بازی های آسیایی بر روی ملی پوشانی که شانس کسب مدال را دارند سرمایه گذاری کند، فرصت باقی مانده تا بازی ها زمان خوبی است که مسوولان برنامه ریزی کنند تا اردو در زمان مفید و مناسب برگزار شود.
موسوی در پاسخ به این که شما جزو ورزشکارانی بودید که فدراسیون برایتان برنامه ریزی کرد و در اردوی برون مرزی هم حضور داشتید، گفت: پیش از بازی های المپیک در اردو بودم و همچنین پیش از مسابقات قهرمانی آسیا نیز سه ماه در کشور روسیه اردو بودم و می توانم بگویم که در المپیک نتیجه خوبی را به نسبت آمادگی ام کسب کردم اما در مسابقات هند بهتر می توانستم ظاهر شوم ولی با توجه به تمرینات سختی که داشتم نتوانستم آن طور که باید ظاهر شوم که علتش نیز همین آسیب دیدگی بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 253
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 259
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 13140714
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7