رییس جمهوری در دفاع از وزرای پیشنهادی صالحی امیری در هرپستی ، همواره فردی دقیق، اخلاقی و پرتلاش بود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رییس جمهوری در دفاع از وزرای پیشنهادی
صالحی امیری در هرپستی ، همواره فردی دقیق، اخلاقی و پرتلاش بوده است
رئیس جمهور ی در دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت : دکتر صالحی امیری فردی محقق، پژوهشگر ، جامعه شناس و مسلط به مسائل اجتماعی جوانان و ورزش است و در هر پست و مقامی همواره فردی دقیق، اخلاقی و پرتلاش بوده است.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان روحانی روز یکشنبه در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان اظهار داشت: به دلیل شرایط ویژه کشور ، دولت به حاشیه پردازی نپرداخته و نخواهد پرداخت.
دکتر روحانی ادامه داد :دولت زمانی مسوولیت را بر دوش گرفته که کشور از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاست خارجی در شرایط وی‍‍‍ژ ای است.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم امروز آخرین روزی باشد که برای رای اعتماد در خدمت شما هستیم.
رییس دولت یازدهم اظهار داشت: دوست داشتم جلسه رای اعتماد در محضر نمایندگان مجلس در همان جلسه نخست به اتمام می رسید و دولت می توانست با توان بیشتری در بخش فرهنگی نیز فعالیت خود را آغاز کند.
دکتر روحانی ادامه داد: اما به هر حال این حق نمایندگان مجلس است که نسبت به وزرای معرفی شده بر مبنای تحقیق و بررسی هایشان، نظر نهایی را اعلام کنند.
وی در عین حال تاکید کرد: البته به هر مناسبتی، حضور در مجلس، زیارت نمایندگان مردم و استفاده از نظراتشان برای دولت و رییس جمهور مغتنم است.
روحانی در ادامه سخنانش با بیان این که ورزش و جوانان شامل همه جمعیت 75 میلیونی می شود گفت: ورزش همگانی برای ما مهم است آن جا که از عدالت در امکانات ورزشی حرف می زنیم، آنجا که باید عقب ماندگی های گذشته در مورد ورزش بانوان را جبران کنیم و آنجا که ورزش را یکی از پایه های اصلی سلامت مردم می دانیم و همچنین ورزش می تواند نشاط آفرین باشد.
وی افزود: ورزش می تواند به بهترین شکل اوقات فراغت ما را پر کند. ورزش می تواند به کار جمعی در جامعه مهارت دهد و رقابت سالم اجتماعی را به وجود آورد. ورزش می تواند غرور ملی را بیفزاید آنجا که ورزش قهرمانی است. می تواند بخشی از تعامل سازنده با جهان باشد.
رئیس جمهور با تاکید بر این که در دیپلماسی عمومی ورزش همواره کارایی خود را نشان داده است، ادامه داد: دیپلماسی عمومی همواره در مقاطع مختلف برای دیپلماسی کارآمد بوده است. ورزش قهرمانی، حرفه ای و همگانی باید توسط افرادی اداره شود که با نظر علمی به این مسئله نگاه می کنند مخصوصا در کنار ورزش موضوع جوانان نیز مطرح است.
رئیس جمهور با بیان این که برای این مسئولیت دکتر صالحی امیری را برگزیدم و به مجلس معرفی کردیم ادامه داد: اگر من تعبیر کنم ایشان فردی محقق، پژوهشگر ، جامعه شناس و به مسائل اجتماعی جوانان و ورزش با همان دید آسیب شناسی تخصص ایشان است می نگرد سخنی به گزاف گفته نشده است.
رییس جمهوری توضیح داد :جوانان به معنای مهارت های اجتماعی جوانان، به مفهوم تلاش برای اشتغال، ازدواج، پر کردن اوقات فراغت آنها، نشاط، رقابت های سیاسی اجتماعی، مشارکت آنها در مسائل سیاسی اجتماعی و ده ها و صدها مسئله ای که به نسل جوان مربوط می شود برای اینکه مسئولیت آقای دکتر صالحی امیری برای این مدیریت برگزیده شد و به مجلس معرفی شد.
وی افزود : از آن زمانی که دکتر صالحی ، معاون وزیر بوده و با شورای عالی امنیت ملی همکاری داشته اند تا زمانی که معاونتی در شورای عالی امنیت ملی برعهده داشته اند و در مرکز تحقیقات استراتژیک مسئولیت بخش اجتماعی را بر عهده گرفته اند همواره فردی دقیق، اخلاقی و پرتلاش بوده اند.
روحانی تاکید کرد: من حداقل 9 تا 10 سال با وی همکاری در بخش های مختلف داشته ام و او از لحاظ علمی صاحب قلم با تالیفات متعدد بوده است و در مدت دو ماهی که سرپرستی این وزارت را بر دوش گرفته به خوبی از عهده آن برآمده است.
وی از نمایندگان درخواست کرد در چارچوب وظایف قانونی خود امروز بررسی صلاحیت سه وزیر را در خانه ملت ادامه دهند و گفت: امیدوارم در پایان وقت شاهد تکمیل کابینه دولت یازدهم باشیم و قول دولت به مردم این است که حرکت در فضای فرهنگی سرعت بیشتری خواهد گرفت.




 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7