نماینده تیم ملی ووشو با شکست حریفان خود نخستین مدال طلای مسابقات کامبت گیمز روسیه را کسب کرد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مسابقات ووشوی کامبت گیمز-روسیه
نخستین طلا برای ایران/ امروز سه ووشوکار به مصاف حریف می‌روند

نماینده تیم ملی ووشو با شکست حریفان خود نخستین مدال طلای مسابقات کامبت گیمز روسیه را کسب کرد.

خبرگزاری فارس: نخستین طلا برای ایران/ امروز سه ووشوکار به مصاف حریف می‌روند

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، در روز اول رقابت‌های ووشوی کامبت گیمز در سن پترزبورگ روسیه، تیم ایران توانست یک مدال طلا کسب کند.

در وزن 75 کیلوگرم، مجتبی حسین زاده توانست به فینال برسد و در این دیدار با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده و به عنوان نخست دست یابد.

حسین زاده در این مبارزه با گاژی نوریتینوف از روسیه مصاف کرد که به این موفقیت رسید تا نخستین طلایی کاروان در سالن اسپارتاک نامیده شود.

در دیگر سو، آرمان بازیاری توانست 2 بر صفر شیوا وو جین از چین را شکست داده و به دیدار پایانی برسد. وی باید در فینال 90 کیلوگرم با محمد یوسف از مصر رقابت کند تا به عنوان نخست بازی ها برسد.

در 65 کیلوگرم، جعفر شیرزاد توانست 2 بر صفر اینسی اسماعیل از ترکیه را شکست دهد. بر این اساس، وی نیز جواز حضور در دیدار پایانی را به دست آورد. شیرزاد امروز باید با دیلان ساخو از فرانسه برای مدال طلا  مبارزه کند.

حمیدرضا لادور هم توانست با غلبه بر حریف اوکراینی به بازی نهایی برسد. وی توانست در این رقابت با نتیجه دو بر صفر دمیترو باتوک را از پیشرو بر دارد. ملی پوش 85 کیلوی ایران باید امروز با علی محمد علی ابراهیم از مصر رقابت کند.

در دیگر اوزان، علی یوسفی (60 کیلو) برابر حریف شکست خورد تا تا نتواند به فینال برسد.

وی در رقابت با رستم کاکرائف در حالی مغلوب شد که در راند دوم، اشتباهات داوری علیه وی بود. این داوری موجب شد تا عملا وی راند آخر را به حریف واگذار کند.

مسعود فاضلی هم در جدال 70 کیلو با اسماعیل علی یف از روسیه 2 بر صفر مغلوب شد تا به فینال نرسد. عملکرد داوری در این دیدار و به خصوص راند دوم هم به گونه ای بود که با اعتراض گسترده تیم اعزامی کشورمان همراه بود.

در بخش تالو، اما علی وطنخواه در رقابتی نزدیک با حریفان شرق آسیایی، با اختلاف امتیاز اندکی مغلوب شد تا بر سکوی چهارم تکیه زند. ینگ کی هوانگ از چین با 9.69، چون هو لو از مالزی با 9.63 و خانگ چینگ ان گی از مالزی با 9.56 عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

علی وطنخواه، اما با 9.55 بر سکوی چهارم ایستاد که رقابت نزدیکی را با رقیبان رقم زده بود. البته این ورزشکار باید امروز نیز فرم بزند که مدال مسابقات با توجه به مجموع عملکرد روز گذشته(جمعه) و امروز اهدا می‌شو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1222
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1222
بازدید ماه : 1334
بازدید کل : 13141677
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7