رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید، حضورم به عنوان نامزد ریاست کمیته بستگی به علاقه صالحی امیری دارد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مطمئن هستم وزیر ورزش رأی اعتماد می‌گیرد
علی‌آبادی: نامزد شدنم در انتخابات کمیته ملی المپیک بستگی به علاقه صالحی امیری دارد

رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید، حضورم به عنوان نامزد ریاست کمیته بستگی به علاقه صالحی امیری دارد.

خبرگزاری فارس: علی‌آبادی: نامزد شدنم در انتخابات کمیته ملی المپیک بستگی به علاقه صالحی امیری دارد

، محمد علی آبادی پس پایان جلسه با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: با تصویب اساسنامه و با نگاه مثبتی که صالحی امیری نسبت به نهادهای بین المللی ورزش داشت، شفاف اعلام کرد که ما مقررات بین المللی را رعایت می‌کنیم. IOC هم موافقتش را با برگزاری انتخابات اعلام کرد این موضوع به صالحی امیری گفته شد و او هم به کمیته واگذار کرد، کمیته تصمیم گرفت در اولین فرصت انتخابات را برگزار کند که 25 آذر انتخابات برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته برای انتخابات نماینده دارد، اظهار داشت: شخص خاصی را نمی‌توانم نام ببرم، اما جمعی که در کمیته هستند بهترین‌های ورزش هستند که از بین آنها افرادی هم نامزد می‌شوند، گروه جدیدی هم برای رقابت می‌آیند. رقابت رسمی و سالمی را برگزار می‌کنیم که هر کس رای بیاورد برای 4 سال در مجموعه کمیته خواهد بود.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که آیا خود شما نامزد می‌شوید، تصریح کرد: با صالحی امیری صحبت کردم. نامزد شدن من بستگی دارد به این که او علاقه داشته باشد و دوم اینکه خودم به نتیجه برسم که هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌ام.

علی آبادی در پاسخ به این سوال که اکنون فضا برای برگزاری انتخابات چطور می‌بینید، گفت: چیزی که از صالحی دیدم رویکرد خوبی است. وارد جزئیات نمی‌شود و برنامه ریزی کلان می‌کند که من این را مثبت می‌بینم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا ممکن است قطب بندی در کمیته و وزارت وجود داشته باشد، اظهار داشت: قطعا چنین چیزی نخواهیم داشت، یک نظارت جدی و منطقی وجود خواهد داشت، نحوه انتخابات کمیته باید صحیح و درست باشد و رای گیری هم در حضور اعضای مجمع خواهد بود. اخذ رای به صورت مخفی بوده و به هیچ وجه مشخص نمی‌شود که چه کسی به چه فردی رای می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر صالحی امیری از مجلس رای اعتماد نگیرد ممکن است تاریخ انتخابات با تاخیر بیفتد، گفت: مطمئن هستم رای اعتماد می‌گیرد اما زمان انتخابات هم مشخص شده است.

علی آبادی درباره حضور نمایندگان IOC در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: هیچ نماینده‌ای حضور نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: با این فضای خوب امیدوارم انتخابات خوبی داشته باشیم و بهترین‌های ورزش انتخاب شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 13140473
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7