سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شاید به دلیل حضور نفرات خوب، انتخاب نفرات در برخی اوزان کار ما را سخت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
می‌توان جام‌های یادگار امام و تختی را به عنوان جوایز بزرگ فیلا مطرح کرد
محمد بنا: عاشق کارهای سخت هستم/امیدوارم در المپیک برزیل هم 3 طلا بگیریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شاید به دلیل حضور نفرات خوب، انتخاب نفرات در برخی اوزان کار ما را سخت کند، اما من عاشق کارهای سخت هستم.

خبرگزاری فارس: محمد بنا: عاشق کارهای سخت هستم/امیدوارم در المپیک برزیل هم 3 طلا بگیریم
  •  
  •  
  •  

  رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) امسال با رنگ و بویی متفاوت برگزار شد؛ به طوری که شکل برگزاری و حضور تیم‌های برتر و نفرات عنوان‌دار باعث ارتقا سطح کیفی این مسابقات شده بود به طوری که در سال‌های اخیر کمتر شاهد برگزاری چنین رقابت‌هایی در چنین سطحی بوده‌ایم.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هم از برگزاری این مسابقات به این شکل کاملاً رضایت دارد و به عملکرد فرنگی‌کاران در جام یادگار با دید مثبت نگاه می‌کند.

بنا رقابت در 59 کیلوگرم را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی جذاب عنوان می‌کند و از انتخاب نفر اول این وزن از بین نفرات بیشتر احساس رضایت دارد.

محمد بنا در خصوص عملکرد فرنگی‌کاران در روز دوم رقابت‌های جام یادگار امام (ره) گفت: تمام بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و در حد انتظار ظاهر شدند. به هر حال مدتی بود که فرنگی‌کاران همه دور هم جمع نشده بودند و از طرفی تا به حال چنین کیفیتی در جام یادگار امام ندیده بودم.

وی در خصوص اینکه با این شرایط آیا می‌توان امیدوار بود جام یادگار امام به عنوان یکی از 2 تورنمنت برتر جهان در تقویم فیلا ثبت شود گفت: اگر همینطور پیش برویم مطمئنم این موضوع دور از دسترس نخواهد بود. با توجه به میزبانی که داشتیم و رضایت میهمانان و با تدارکاتی که برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده بود، می‌توان امیدوار بود که جام‌های یادگار امام و تختی به عنوان یکی از جوایز بزرگ فیلا مطرح شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1060
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1060
بازدید ماه : 1172
بازدید کل : 13141515
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7